Rådgivare hos
Silverstadens Begravningsbyrå
Vi leder dig genom och vidare till ett liv efter det inträffade dödsfallet i din närhet.
Planeringsmötet
Beställare ensam eller tillsammans med någon annan träffar vår rådgivare som börjar med att inhämta uppgifter om den avlidne och beställare.
Under mötets gång går rådgivare igenom alla delar som berör det aktuella äreendet och sammanställer det beslutade både muntligt och i skrift tillsammans med en prisuppgift.
Löpande kommunikation
Under hela äreendets gång håller vår rådgivare kontakt med beställaren och finns tillgänglig för inkommande samtal/mail från beställare.
När vi har anlitats för att ta emot anmälningar till kommande minnesstund kontaktas beställare vid anmälningstidens utgång och kommer överens med rådgivaren om slutligt antal kuvert som ska beställas.
Uppföljningssamtal
För oss är det viktigt att få veta hur ni upplevt den genomförda begravning.
Efter någon dag kontaktar vår rådgivare beställaren och frågar hur det har gått, är det något som inte blev som planerat? Är det något som vi kan hjälpa er med, önskar ni en tackannons, tackkort?
För oss är en nöjd kund den bästa marknadsföringen, vi är måna om att få veta var vi brister för att kunna bli det bästa vi kan åstadkomma.